Kantar Media: provider unic de audiente TV ( sistem people meter in 1200 locuinte; acoperire nationala – univers national: 4+ ~ 19 milioane)
BRAT-SNA: masurarea audientei presei, bazata pe valuri trimestriale, adunand 25,000 raspunsuri individuale – acoperire: urban, 14+ ~11 milioane
BRAT-SATI: masurare a performantelor site-urilor web: masurare trafic, masurare audienta si determinarea profilelor socio-demografice
Alfa Cont: publicitate monitorizata pe TV, ziare, reviste si radio
SNA – Focus: analiza si descrierea publicului tinta, cu informatii legate de activitatea zilnica, impactul media asupra vietii de zi cu zi, obisnuinta de consum a produselor de uz general.


Audiența postului Discovery Channel s-a înjumătățit față de luna noiembrie. Și Animal Planet, post tot din portofoliul Discovery, a pierdut seara peste jumătate dintre telespectatori. Când Discovery era disponibil și pe rețele RCS, la...

detalii 2013-01-04








© 2007 MEDIA TODAY. TOATE DREPTURILE REZERVATE  |  CREAT DE ADVISER INTERACTIVE